2014. augusztus 8., péntek

Egyszerű és gyors szoknya

A szekrényemben voltak olyan ruhák, amiket már nem hordtam, különböző okokból kifolyólag. De nem volt szívem tőlük megválni,így csak tároltam őket hosszú ideig. De most elérkezett az idő,h döntsek a sorsukról,így született meg a gondolat a fejemben,h újra fogom hasznosítani őket. Amit egyébként is szeretek.
Elsőként az egyik nyári ruhámra esett a választás,amit - hogyismondjamcsak - kinőttem. :) De olyan jó állapotban van,h sajnáltam megválni tőle,így kitaláltam,h szoknyát varrok belőle pici Lányomnak.
Ő a kiszemelt áldozat. 
Mivel adott volt a szoknya része,ezért nem kellett mást tennem,mint a cippzár alatt elvágtam, párhuzamosan az aljával,majd gumiházat varrtam rá,és húztam bele két sor gumit. És kész! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése