2014. július 15., kedd

Említettem már,hogy népitáncolok?...

Már nagyon kényelmetlen volt az a helyzet,h a nagy méretű táskáimból hol ide pakoltam a cuccaimat,hol oda,attól függően,h éppen óvodába mentünk,vagy a gyerekorvoshoz,vagy éppen táncolni készültem. Kellett egy olyan táska,amiben elférnek a táncos cuccaim,és akkor fix helyen tárolhatom is őket. Aztán ha menni kell,akkor csak felkapom a táskát,és megyek is. Nem kell fejvesztve,az utolsó pillanatban kapkodnom,h "jaj,még be sem pakoltam!".
De most megengedtem magamnak azt a kényeztetést,h saját igényeimre varrjak egy táskát.
Ő lett az. Imádom... :)



Mindennek jutott hely: kendőnek, pendelynek, törölközőnek, pólónak, és a kulacsomat pedig egy gumis rögzítőpánt tartja a helyén.



A hevederpántra varrtam farkasfogat,így jobban tetszik,és különlegesebb is. Szerintem...



A cipőmnek készítettem egy gumis zsákot,h ne koszolja össze a szoknyámat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése